Pornografiye düşmeden erotik yazı yazmanın ne kadar zor olduğunu pek kimse fark etmiyor. Herkes daha güvenli alanlara siyasete, psikolojiye, toplumsal analizlere kaçarken, ben kelimenin en ince sınırında duruyorum.
Aslında mesele basit değil; anlatmak kolay, hissettirmek zor.
Buyurun, siz de deneyin.
Hepimiz aynı kalıptan çıkmış gibi aynı temaları mı tekrar edip duracağız? Erotizm olunca edebiyat ortadan mı kalkıyor? Yoksa mesele, onun da bir anlatım dili olabileceğini görememek mi?