Son zamanlarda gerçekten kötü hissettiğimi fark ettim. Bunu da böyle arada hissetmiyordum sanki gerçekten iyiydim ama bir anda dank etti her şey. Hayır abim hayır ben iyi değilim ben kendimi kandırıyorum. Gözükmesin diye komikliğimin, arkadaşlarımın arkasında sakladığım bu gerçek çıktı artık ortaya. Ben iyi falan değilim. Hatta alakam yok. Sebep mi ne sebebi? Ben ne diyebilirim ki hangisini söyleyebilirim ki? Büyüklü küçüklü dertler dolu benim gökyüzüm. Her yıldız parlıyor diye iyi olmuyormuş gerçekten de. Sanki biri mi söylemişti yoksa ben şimdi mi uydurdum? Affedersiniz de bu saatten sonra fark eder mi ki? Yazabileceğim başka mecralar başka sosyal medya hesaplarım varken neden burası diye düşünüyorum. Sanırım burada tanıdığım kimse olmadığı için. Sanki anlatırsam anlamazlar düşüncesinden kaçar gibi kalbimin kapılarından birini buraya açıyorum. Rahatlatıyor mu peki? Necip Fazıl değilim gerçi ama eskiden bana da iyi gelirdi bir şeyler yazmak ama eskidendi sanırım. Ne değişti dertlerim ağır gelmeye mi başladı yoksa yazmak mı bilemedim. Burayı çok kişinin okuyacağını düşünmüyorum inşallah okunmaz da. Ama okuyan birisi varsa da özür dilemek istiyorum. Acı bambaşka bir şeydir ve atomlardan oluşmaz. Ne alaka diye sorma olur mu? Dikkat et kendine. Bunu hem sana hem kendime diyorum.