azeynep

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gökçen amatör değerlendirmesi :)
Puan vermedi·528 syf.··
2026 3. kitabı
·
146 günde okudu
·
Okunma: 24 Şubat 2026 17:54
Ben açıkçası kitabı beğendim ama bayılmadım ya da ölüp bitmedim. Belki de serinin ilerleyen kitaplarını daha çok beğenirim. Ben bu kitabı arkadaşlarımın önerisiyle okumaya başladım ve hep çok yavaş ve uzun sürede okuduğumu söylediler bir de kitabın ilk başlarını çok önce okudum sonra "Zaten çok fazla kitap okuyorum buna da şu sıra gerek yok" dedim. Ama bu son dönemlerde yeniden başladım ve ilk başların ortaları ya da sonları kadar dolu olmadığını düşündüm, ve şunu söylemeden geçemeyeceğim ki kitapta bana göre çok küfür vardı. Belki de asker kurgusu olduğu için biraz gerekliydi ama yine de ben sevmediğim için bana çokta gerekli gelmedi. Sonu istediğim gibi bitmese de (ki bitmek zorunda değil) bence güzel ve hikayenin devam edebileceği bir yerde bitti. Bence bir kitabı profesyonel bir şekilde yargılayabilecek kadar kitap okuduğumu düşünmüyorum ama yazmak istedim ki yazdıkça gelişebileyim. 2. kitabın incelemesini de yazmak istiyorum ki karşılaştırabileyim, umarım daha fazla zevk alırım (1. kitapta zevk almadığımdan değil, ki zevk aldım) ve "Bülbül Kapnı"nı da merak etmiyorum değil. Umarım yararlı olmuştur. Okuduğum ilk asker kurgusu olduğu için çok objektif yargılayamamış olabilirim ama elimden geleni yaptım. Bence okuyabilirsiniz keyifli, Teşekkürler. :)
1000Kitap
GökçenLoresima · Ephesus Yayınları · 20237,7bin okunma
azeynep
Merhabaa, gökçen benimde okuma listemdeydi. Yarın alışveriş yapacağım için son bit kere araştırayım dedim ama bulamadım. İçerisinde smut sahne var mı acaba, çok açık saçıksa almayacağım. Ama üstü kapalı varsa çok sorun olmaz
9/10
·400 syf.··
2025 73. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 27 Haziran 2025 12:51
Hellooooo Uuuzuuunn zamandır serinin devamıyla ilgili bu denli spoiler açlığı yaşamamıştım, o duyguyu da bana yaşattığın çok teşekkürler (alkış) The Powerless Trilogy serisi bana resmen ilkleri yaşatıyor. Tüm kitap boyunca Kai'nin mutluluğu için canla başla okudum lâkin o sona kendimi asla hazır etmemiştim. Okuduğum her sayfada bu kitabı ilk kitaptan daha çok sevdiğimi söyleyip durmam ve o son üç sayfa da kitabı salonun ucuna fırlatmam arasında on saniye kadar bir süre var. Paedyn Kral katili ve Direnişi ayaklandıran kişi olarak her yerde aranıyor ve yakalanmamak için uzun ve zorlu bir çöl yolculuğuna çıkmak zorunda kalıyor. Yeni kralımız Kitt, Ilya'nın İnfazcısı olan ve kardeşi Kai Azer'den Paedyn'i bulmasını ve onu sağ olarak karşısına çıkarmasını ister. Nalet Kitt! Tam bir insan israfı! Nefes alamayasıca, deli manyak! Sana ilk kitapta minicik zerrecik bir sempati duydumsa bana da yazıklar olsun ne diyeyim. Ah Kai Azer’im ah! Bu kadar güzel nasıl sevebilir bir insan, ya da kendisinden bu kadar güzel ve masum nefret ettirebilir. Kai, kralının emrine karşı gelemiyor ve Paedyn'in peşine düşüyor. Ama ne düşmek o da en az Paedyn kadar zorlu bir yolculuk yaşıyor ama sonrasında amacına ulaşıyor. Yanına Paedyn'i alıp Ilya'ya zorlu bir yolculuğa çıkıyor. Bu yolculuğa ikilinin gerçekleri ortaya çıkarma yolculuğu da diyebiliriz. Tüm kitap boyunca tüm anları ağzım açık büyük bir keyifle okudum ama ta ki o sona kadar! Off ya sorarım size ne gerek vardı o sona? İki kelime varya o iki kelime.. Aldığım spoiler beni biraz yatıştırsada üçüncü kitaba kavuşana kadar içimde kaynayan bu siniri nasıl durdururum bilmem. Ne dersem diyeyim seriyi seviyorum hiç birşey için olmasa da MalaKai'm için okuyacağım okutturacağım.. O yüzden demem o ki seriyi alın OKUYUN ve
RecklessLauren Roberts · Simon - Schuster Children's UK · 2024457 okunma
azeynep isimli okura yanıt verildi
azeynep
KitapRüyası ay ay tamamdır o zamannn çok sıkıntı olmaz herhaldee cok tesekkurlerr
9/10
·400 syf.··
2025 73. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 27 Haziran 2025 12:51
Hellooooo Uuuzuuunn zamandır serinin devamıyla ilgili bu denli spoiler açlığı yaşamamıştım, o duyguyu da bana yaşattığın çok teşekkürler (alkış) The Powerless Trilogy serisi bana resmen ilkleri yaşatıyor. Tüm kitap boyunca Kai'nin mutluluğu için canla başla okudum lâkin o sona kendimi asla hazır etmemiştim. Okuduğum her sayfada bu kitabı ilk kitaptan daha çok sevdiğimi söyleyip durmam ve o son üç sayfa da kitabı salonun ucuna fırlatmam arasında on saniye kadar bir süre var. Paedyn Kral katili ve Direnişi ayaklandıran kişi olarak her yerde aranıyor ve yakalanmamak için uzun ve zorlu bir çöl yolculuğuna çıkmak zorunda kalıyor. Yeni kralımız Kitt, Ilya'nın İnfazcısı olan ve kardeşi Kai Azer'den Paedyn'i bulmasını ve onu sağ olarak karşısına çıkarmasını ister. Nalet Kitt! Tam bir insan israfı! Nefes alamayasıca, deli manyak! Sana ilk kitapta minicik zerrecik bir sempati duydumsa bana da yazıklar olsun ne diyeyim. Ah Kai Azer’im ah! Bu kadar güzel nasıl sevebilir bir insan, ya da kendisinden bu kadar güzel ve masum nefret ettirebilir. Kai, kralının emrine karşı gelemiyor ve Paedyn'in peşine düşüyor. Ama ne düşmek o da en az Paedyn kadar zorlu bir yolculuk yaşıyor ama sonrasında amacına ulaşıyor. Yanına Paedyn'i alıp Ilya'ya zorlu bir yolculuğa çıkıyor. Bu yolculuğa ikilinin gerçekleri ortaya çıkarma yolculuğu da diyebiliriz. Tüm kitap boyunca tüm anları ağzım açık büyük bir keyifle okudum ama ta ki o sona kadar! Off ya sorarım size ne gerek vardı o sona? İki kelime varya o iki kelime.. Aldığım spoiler beni biraz yatıştırsada üçüncü kitaba kavuşana kadar içimde kaynayan bu siniri nasıl durdururum bilmem. Ne dersem diyeyim seriyi seviyorum hiç birşey için olmasa da MalaKai'm için okuyacağım okutturacağım.. O yüzden demem o ki seriyi alın OKUYUN ve
RecklessLauren Roberts · Simon - Schuster Children's UK · 2024457 okunma
azeynep
Merhabaa öncelikle yorumun gerçekten çok güzelmiş okumaya karar verdim seriyi. Ama smut sahnelerden pek hoşlanmıyorumda acaba üç kitap boyunca hiç smut var mıydı
• Bir Kibritle Yok Olmak | Kitap İncelemesi •
Puan vermedi·464 syf.··
2024 59. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 28 Temmuz 2024 10:50
10/9 Kitabımız, geçmişten başlıyor aslında. İki ana karakterin bir süre çocukluğunu okuyoruz, Ulu'nun babasından çektiklerini, Talia'nın anne babasını ve şirin çocukluğunu anlatıyor. Sonraysa, her şey bir anda tersine dönüyor. Güzel günleri arkasında bırakan Balkan Kızı, Talia dayısıyla Türkiye'yi terk ediyor ve bir Balkan şehrine gidiyor. Bizim diğer ana karakteri olan, Barut Ulu ise asker oluyor on altı sene içinde. Timi olan Barut'a yeni bir görev veriliyor. Operasyon: Balkan Kızı. Bu görev sayesinde, bizim ikili kavuşuyor diyebiliriz. Kitabı beğendim mi? Çok beğendim. Gerçekten akıcı ve kitap şaşırtıcı derecede güzeldi. Kitabı alacaklara, şiddetle set halinde almalarını öneriyorum çünkü kutu tasarımından tut, her şeyi mükemmeldi. Kitap'ta tek hoşuma gitmeyen kısım ise, kitabın ortasına gelmeme rağmen henüz Barut'la Talia'nın buluşmamış olması. Ciddi anlamda olaylar fazla yavaştı sanki ama bir bakıma haklı bir yavaşlık da denilebilir. Kitap asla ağır bir kitap değil. Yani çerezlik bir kitap ve +18 öge yok. Sadece fazla fazla küfür bulunuyor.
Alıntı
Bir Kibritle Yok OlmakÖzge Naz · Guardian Yayınları · 02,320 okunma
azeynep
Selamm, yorumun sayesinde şuan almaya karar verdim ilk kitabı. Ama çok smut sahnelerden hoşlanmıyorumda acaba iki ve üçüncü kitabı okuduysan onlarda var mı yok mu söyler misin. Ona göre direkt üçünü birden alacağımm😭💓