Bir şeye ne kadar kafa patlatsan bile olmaz ya, neden böyledir bu?
15 saat harcarsın ama olmaz ya o iş...
Olmayacağını farkına vardığın zaman olduğun yere yığılırsın. 1 bilemedin 3 saat kalırsın orda. İşte o bazı şeylerin yıkılışı bazı şeylerin de yok olmasıdır. Yeminler edersin sözler verirsin kendine orada yığılmış kalmışken. Ya geri kalkarsın ya kalkamazsın orası kendi bileceğin iş ama orada illa bir şeylerini bırakırsın.