Zero şeker

Zero şeker
@zrnsevindik
Kucak açan gece
Bazen insana yaşadığı "ufacık" bir şey bile çok ağır gelebiliyor. Belki de bu onun patlama noktası oluyor -hoş patlayamıyor-. Ne zamana kadar bunun böyle devam edeceğini düşünüyor ve bir çıkış yolu bulamıyor. Hatta ağlamak bile içinden gelmiyor, gecenin yalnızlığına sarılıyor..
Duygu ve Düşünce
Zero şeker
Ufacık bir şey hiçbir zaman "ufacık bir şey" değildir.