merhabaa. Şimdi benim için aşırı klasik ama kendisini okumam okul ödevimle alakalı şekilde olan kitabın incelemesiyle burdayım. Herkesin adından çok bahsettiği bu distopik eserimiz aslında gerçekten herkesin okuması gereken bir kitap ve inanın o kadar da sıkıcı değil hatta ben kitabın ortalarına doğru baya da sürükleyici bulduğumu hatırlıyorum. Karakterleri ilk başta anlamakta biraz kafam karışmıştı yalan yok ama sonradan gerçekten taşlar oturuyor ilk kez okuyacaklara küçük bir ön bilgi olsun. Şimdi kitaba gelirsek kitap dediğim gibi bir distopya ve her an her yerde sizi izleyen bir devlet var. Bu devlette çalışan ama diğerleri gibi olmayan da bir karakterimiz var ve bizde okurken onun gözünden hayatını, devletin bu durumunun nasıl insanları etkilediğini hayatlarını etkilediğine şahit oluyoruz dersem güzel bir özeti gibi olur. Okul ödevim sayesinde okumam da aslında bende yerinin daha ayrı olmasını sağladı çünkü bakış açım da biraz farklıydı. En neticesinde ben kitabı çok beğendim ne kadar insanların onları izleyen Big Brother (yani ben ona devlet demek istiyorum) tarafından izlenmesiyle oluşan distopya anlatılsa da. Puanım 9/10