Zübeyde

Zübeyde
@zubeyde22
Yaşanmışlıkları kaybetmek mi daha zor, yoksa hayalleri mi?
Reklam
Nasıl ki bir çocuk aldığı harçlığa seviniyorsa...Bir hasta şifa bulduğunda...Bir mahkum özgürlüğüne kavuştuğunda...Ben de seni her gördüğümde seviniyorum. Ben sana aşık olduktan sonra seni öyle sevdim ki...
Eğitimsiz bir millet ya yok olur ya da bir başkasına köle...
Her tercih bir vazgeçiştir, ama vazgeçilen hep alacaklı kalır.
Ölene değin gül yüzüme, o gül yüzünle.
Sayfa 255·Kitabı okudu
Reklam