Geç kaldıgım icin üzüldugüm ve asla hakkıni veremedigimi düşündüğüm bir kitap oldu. Her deneme, üzerine saatlerce konuşulabilir yazilabilir bir ders niteliğinde. Kitap boyunca isminin acaba neden taşları yemek yasak olabileceğini düşündum durdum . Son deneme ile bu isim netleştiginde ise bir kez daha hayran kaldım: "insanın ihtiyacı olandan fazlasıni elinde tutması kendisi için taş gibidir"