Zühre

Zühre
@zuhretellioglu
°°Kitap okumak iptiladır. Müptelalara selam olsun!°°
Var olmanın hissi tatlıdır, zira başkasının kökensel eş- mevcudiyetini ima eder. Yaşamak, var olmak, var olduğunu hissetmek ve bu hissi başkalarıyla paylaşmak bu eş- mevcudiyet alanında bir ve aynı şeydir. G. Aganben
Sayfa 133·Kitabı okudu
Felsefe-Düşünce
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Gaddarlığı içermeseydi yumuşaklığın herhangi bir değeri olur muydu?
Felsefe-Düşünce
Karşıtları olmadan iyiliği, neşeyi, armağanı, sakinliği kavrayabilir miyiz?
Sayfa 73·Kitabı okudu
Felsefe-Düşünce
Yumuşaklık, zekası ve gücüyle duyarlılığın en yüksek ifadesi olabilir ve yinede her an yok olabilir.
Sayfa 66·Kitabı okudu
Felsefe-Düşünce
Kalpler kendi mevcudiyetlerinin boşluğu ve tatlılığıyla dolduğunda geriye yalnızca sesizlik kalabilir. W. B. Yeats
Sayfa 43·Kitabı okudu
Felsefe-Düşünce