📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Haklısın.Kesinlikle haklısın.Her şey gidiyor.Herkes ve her şey ölüyor.İnsanlar berbat,dostum.Yıkılmaz ve sonsuz olduğumuzu düşünüyoruz çünkü ankesörlü telefonların ve kitapların aksine düşünebiliyoruz ve başımızın çaresine bakabiliyoruz ama eminim dinozorlar da hakimiyetin sonsuza dek kendilerinde olduğunu düşünmüştü."
"Hiç harekete geçmiyoruz,"dedi Mateo."Sadece zamanın ilerlediğini fark ettiğimizde tepki veriyoruz."Kendini gösterdi."Şekil 1A"
Sayfa 174 - siz neden bu kadar haklısınız·Kitabı okudu
"O kadar kolay değil.Doğal sebeplerden ölmeyeceğiz.Karşıdan karşıya geçerken bir kamyonun bizi öldürebileceğini birlirken nasıl yaşamaya çalışabiliriz?"
"İki yöne de bakarız.Çocukluğumuzdan beri bize öğretildiği gibi"
"Peki ya biri bize silah çekerse?"
"Kötü mahallelerden uzak dururuz."
"Ya bir tren bizi öldürürse?"
"Son Günümüzde tren yaylarının yakınındaysak,bu kaşınmak olur."