📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"O kadar kolay değil.Doğal sebeplerden ölmeyeceğiz.Karşıdan karşıya geçerken bir kamyonun bizi öldürebileceğini birlirken nasıl yaşamaya çalışabiliriz?"
"İki yöne de bakarız.Çocukluğumuzdan beri bize öğretildiği gibi"
"Peki ya biri bize silah çekerse?"
"Kötü mahallelerden uzak dururuz."
"Ya bir tren bizi öldürürse?"
"Son Günümüzde tren yaylarının yakınındaysak,bu kaşınmak olur."
Beş dakikada yedi mesaj almak kadar kendimi daha az yalnız hissettiren hiçbir şey olamazdı.İçlerinden biri ölümün çaresinin pantolonunun içinde olduğunu söylese de...Dostum,onun yerine ölümü tercih ederdim.