İnsanların hayatına saygınız olsun. Aldıkları nefese, çektikleri acıya, içinde oldukları sürece, düşüncelerine, hissettiklerine, nasıl görünmek istediklerine, sevdiklerine, sevmediklerine, bakış açılarına, alışkanlıklarına, kaçındıklarına, geçmişlerine, zamanlarına, hayallerine, dolduramadıkları boşluklarına, arayışlarına, kayboluşlarına, mücadelelerine, her güne yeniden
uyanmak için buldukları sebeplerine, gözlerindeki yaşa, gülümseme çabalarına, konuştuklarına, sustuklarına, vazgeçtiklerine, unutmaya çabaladıklarına, hatırlamak zorunda olduklarına, varoluşlarına, 'ben buradayım ve buyum' deme şekillerine, her şeyden uzaklaşmak istemelerine, dipte olma özgürlüklerine, içinde 'yaşandığı' varsayılan dünyada tümüyle -insan olma- gayretlerine saygınız olsun.
Biraz saygı her şeyi güzel yapmaya yetmez belki ama yaşanılır kılar.
#saygı