Karakterleri kurgu olmasına rağmen çok gerçekler, okurken bu hisse kapılıyorsunuz, çünkü bugün bile bu hayatların cok daha fazlası yaşanmaya devam ediyor o yüzden bilhassa kadın okurların zihinlerinde cok yer edecek, onları belki biraz daha düşündürecek bir kitap. Dili de akıcı, Meryem ve Leyla'nın birleşen hayatlarının içinde akıp gidiyorsunuz, okunması tavsiye edilecek bir kitap. Herkese keyifli okumalar.