“içimde çok büyük bir ağlamak var. bir ağacın altında oturarak hem kendime, hem bütün insanlara hem börtü böceğe, kurda kuşa. bin yıllık gözyaşıyla ağlamak istiyorum...”
şu "ama onlar da yaptı" ya da "onlar da şunu yaptı" savunmasını hiç sevmiyorum. "onlar bizim öğretmenimiz değil" der ömer muhtar. "savaş, ölünce değil düşmana benzeyince kaybedilir" der aliya izzetbegoviç. biraz akıl, vicdan ve feraset..