Zeynep

Zeynep
@zyynptkgn
Sadece kitap okumak yetmez insana. Bazen de meydan okumalı kendine, hayata, dünyaya..
“Yarın... Yine yarın... Yine yarın... Sürüklenip gidiyor böyle bu boş yaşam.." William Shakespeare
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım; kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım.." Oğuz Atay
Dostoyevski diyor ya; " Kimse seni sen olduğun için sevmeyecek; herkes seni, seni sevmenin onlara ne kadar yakışacağını düşündüğü için, yani kendileri için sevecek " ve bu da demek oluyor ki insan böyle yaparak yine kendini sevecek.Sen hiç sevilmemiş olacaksın hikayenin sonunda..
Tevazu bitti. İncelik bitti. Hatıra bitti. Gönül bitti. Şarkı bitti. Bir aynalar pazarı ki, yaşıyoruz işte... Şükrü Erbaş
"Aradan kaç yıl geçerse geçsin sesini duyduğumda ağlayacağım, ben yine en başa saracağım. Bu da benim ömürlük yenilgim.."