zerrin

"Fakat nasıl yaşıyorlar yarabbim, sevmeden, sevilmeden nasıl yaşanıyor?"
Sayfa 184
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnız aşk, ah yalnız bir Suad vardı...
Sayfa 182
"Ah insanlar niçin böyle kötü olmuşlar?"
Sayfa 143
"Ah insanlar, şu insan kalbi...yüz bin anlamlı bir bilmece...içinden çıkmak mümkün değil..."
Sayfa 57
Ve bu hayatı tatmadıkdan sonra yaşamak ona boş, pek boş geliyordu.
Sayfa 34