📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Evet, bir palyaço olacağım dedim," dedi Dill. "Bu dünyada insanlara gülmekten başka yapacak bir şey yok. O yüzden sirke katılacağım ve kahkahalarla güleceğim."
"Bunu ters anlamışsın, Dill," dedi Jem. "Palyaçolar hüzünlüdür; esas insanlar onlara güler."
"Bunu nasıl yapabildiler, nasıl yapabildiler?"
"Nasıl yapabildiklerini bilmiyorum ama yaptılar. Daha önce de yaptılar, bu akşam da yaptılar, ileride yine yapacaklar. Nedense bunu yaptıklarında sadece çocuklar gözyaşı döküyor. İyi geceler."