Yüce Tanrı'm; O gece yaptıklarım, gösterdiğim sabrım, yeryüzünde övündüğüm yegâne eylemdi. Çünkü o gece senin gibi sabırlı senin gibi merhametliydim... çünkü yüreğimin çaresizliği, çektiği acı, yeryüzünde tüm insanlarınkinden daha fazlaydı ve yeryüzünde başka bir kadını o uğursuz gecede beni sınadığın gibi sınamış mısındır bilmiyorum...