Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Beyza Erçil

Düşmanımızı unutmanın bedeli yenilgi ve zillettir.
Sayfa 264
Reklam
Şeytan standart basmakalıp söylemler kullanmaz, kişiye özel fısıldar.
Sayfa 258
Şeytan insanın zaaflarını iyi çözümleyen usta bir aldatıcıdır. Kendisi için en olumsuz koşullarda bile şartları lehine çevirebilecek inandırıcı argümanlar kurgulayabilir.
Sayfa 258

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
Düşmanın söylediği bir şeyin altında bir bit yeniği aramak da Müslümanın görevlerindendir.
Sayfa 257
İnsanoğlunun doğasında kandırılmaya yatkınlık vardır.
Sayfa 253
Reklam
Ne yaptığımız kadar neyi ne zaman, hangi sırada, hangi dozajda, nasıl bir yöntemle ve hangi amaçla yaptığımız da önemlidir.
Sayfa 251
Müslümana karşı hüsnü zan, kaynağı şüpheli manipülasyona karşı ise sui zanla hareket etmek esastır.
Sayfa 238
Bugün genel olarak hiçbir kötülüğü ahlaki gerekçelerle yasaklayamıyoruz, karşımıza hemen bireysel özgürlükler argümanı çıkıyor.
Sayfa 130
Geleneklerin, inançların, değerlerin sınırlanmasından kurtulmayı özgürlük olarak empoze eden algı yönetmenleri yeni bir kölelik biçimi oluşturmuşlar, insanları hazza, keyfe, konfora ve teknolojiye bağımlı hale getirmişlerdir. İrade ve insiyatifini hemen hiç kullanmayan, kendini zevk ve hazzın seline bırakmış bir nesil aynı zamanda daha sorunlu bir neslin de habercisidir.
Sayfa 127
Modern dünyanın sınırsız özgürlük anlayışı sınırsız bağımlılıklar üretmektedir.
Sayfa 127
Reklam
Bizi özgürleştiren her teknoloji aynı zamanda bizim gardiyanımız oluyor; yapabilirliğimiz arttıkça yapabilirliğimiz kolaylaştıkça takip edilebilirliğimiz, yönlendirilebilirliğimiz artıyor. Teknolojinin sınırları yapabilme sınırlarımızı genişletirken mahremiyet sınırlarımızı daraltıyor. Bu çelişki modern zamanların ürettiği bir çelişki olarak karşımızda duruyor.
Sayfa 121
“Bir söz söyleyinceye kadar senin esirindir, sözü söyledikten sonra sen sözün esiri olursun.” (Hz. Ali).
Sayfa 97
Öfke boşaltıldıkça artan bir duygudur; ateş gibi üfledikçe harlanır.
Sayfa 95
İnsan bir tanıma göre unutmak anlamına gelen nisyan ile aynı kökten gelmektedir. Belki de bu sebeple olsa gerek peygamberlerin bir görevi de tezekkürdür yani hatırlatmak. Çünkü insan en önemli şey olan hayata geliş amacını bile unutabilir.
Sayfa 73
Kazandıklarımızı odaklanırken kaybettiklerimizin farkına varamıyoruz.
Sayfa 68
881 öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.