Gönderi

212 syf.
7/10 puan verdi
giris kismini cok severim, post modern edebiyat kokulu, hafiza kavramini irdeleyen, elestiren, dogasini ortaya koyan bir onsozdur hatirladigim kadariyla. bitisi de cok hostur insan hic bitmesin ister. otobiyografik oldugu icin bazi olaylarin gercek oldugunu zannederim. demin vajina monologlarini izledim ve oradaki gercek hikaye de aklimi karistirdi. ıki ornek bir genelleme yapmak icin yeterli degil ama ikisi de rahatsiz edici ve islenmeyen bir kavrama isret ediyor. kadin lezbiyen pedofili. genc kiz yaslarinda bir rahibe tarafindan taciz ediliyordu yamulmuyorsam. bunu kendi cinselliklerini kesif surecinde rahatsiz edici ama biraz yol gosterici iredeliyorlar bu da bana enteresan geldi. bu olayin pedofili oldugunu degistirmez ama vajina monologlarinda deginilen "invasiveness" olayi tecavuz meselesinde bedensel butunluk kavramina zarar veriyor acikcasi. penetrasyon neden bu kadar kalbine yerlesmis bu meselenin anlamak mumkun degil. ınsan bir dusunuyor genel olarak escinsel olumsuz ilk deneyimler nasil bi dogaya sahip. belki literaturde incelenen bir konudur arastirmak lazim.
Tek Meyve Portakal Değildir
Tek Meyve Portakal DeğildirJeanette Winterson · Sel Yayıncılık · 2015597 okunma
·
381 görüntüleme
Yorum yapabilmeniz için giriş yapmanız gerekmektedir.