Dzen Buddizm və Psixoanaliz

Erich Fromm

Dzen Buddizm və Psixoanaliz Gönderileri

Dzen Buddizm və Psixoanaliz kitaplarını, Dzen Buddizm və Psixoanaliz sözleri ve alıntılarını, Dzen Buddizm və Psixoanaliz yazarlarını, Dzen Buddizm və Psixoanaliz yorumları ve incelemelerini 1000Kitap'ta bulabilirsiniz.
Kəndli əkin sahəsini suvarmaq üçün su quyusu qazır. Quyudan suyu çəkmək üçün ibtidai adamların etdiyi kimi, adi tuluqdan istifadə edir. Yoldan keçan birisi bunu görərək, bu məqsədlə nə üçün leyləkdən istifadə etmədiyini soruşur. Leylək gücə qənaət edir və ibtidai üsuldan fərqli olaraq, daha çox iş görməyə imkan verir. Kəndli cavab verir: "Mən bilirəm ki, o, gücə qənaət edir və elə bu səbəbdən də, həmin qurğudan istifadə etmirəm. Qorxuram ki, bu cür ixtiraları istifadə etməyə başlayan adam özü maşınbeyinli olsun. Maşınbeyinlilik isə insanı avaraçılığa və tənbəlliyə öyrədir".
Özü ilə yadlığı aradan qaldıran və bu prosesdən keçən fərd dünya ilə yadlığını da azaltmış olur. Daxilindəki kainatla ünsiyyətə açılmış insan xaricindəki kainatla ünsiyyətə açılmış olur.
Reklam
Oyaq olduğunu düşünən orta adam əslində yarıyuxuludur. "Yarıxulu" anlayışı altında adamın gerçəkliklə təmasının seçici olduğunu nəzərdə tuturam: onun gerçəklik (xarici/daxili) hesab elədiyi şeylərin çox hissəsi fiksiya və əqli konstruksiyalardan başqa bir şey deyil. O, gerçəkliyi ona sosial funksiyalarını yerinə yetirməyə yetəcək həddə, başqa insanları isə kooperasiyaya ehtiyac olduğu halda dərk edir. O, maddi və ictimai gerçəkliyin fərqinə yalnız ona reaksiya vermək və onunla manipulyasiya etmək üçün varır. O, gerçəkliyin fərqinə yalnız sağ qalmaq üçün tələb olunan səviyyədə varır.
Sayfa 151Kitabı okudu
Şərqin sükutu onun lallığı, sözsüzlüyü və nitqsizliyi demək deyil. Bir çox hallarda sükut daha bəlağətlidir, daha çox söz deyir.
Ortak dert, kendine, hemcinsine, doğaya yabancılaşmaktır; hayatın avucundan kum gibi akıp gittiğinin ve hayati yaşamadan öleceğinin farkındalığıdır; bolluk içinde yaşayıp yine de mutsuz olmaktır. Yabancılaşmadan mustarip olanlar için tedavi, hastalığın yokluğuna dayalı değil, esenliğin varlığına dayalıdır.
Taoculuğun ve Budizm'in, Bati dinlerininkinden daha üstün bir akılcılığı ve gerçekçiliği vardı. İnsanı gerçekçi ve tarafsız şekilde görebilirlerdi, "bilinçlenmiş" kişilerden baska yol gösteren yoktu ve insana yol gösterilebilirdi günkü her kişinin kendi içinde uyanma ve aydınlanma kapasitesi zaten vardı. Doğu dinsel düşüncesinin, Taoculuk ve Budizm'in -ve ikisinin Zen Budizm içindeki karışımının günümüzde Batı dünyası için böyle önem taşımasının nedeni budur. Zen-Budizm, insanın varoluşuna ilişkin sorusuna cevap bulmasına yardımcı olur. Bu cevap, Yahudi-Hristiyan geleneğinde verilenle temelde aynı olup yine de modern insanın değerli kazanımları olan akılcılıkla, gerçekçilikle ve bağımsızlıkla çelişmeyen bir cevaptır. Çelişkili biçimde, Doğu'nun dini düşüncesi, Batı’nın akılcı düşüncesine Batının dini görüşünden çok daha uyumludur.
Reklam
582 öğeden 1 ile 10 arasındakiler gösteriliyor.