Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Bilmek, Yapa-bilmek, Olmak

Optimum Denge Modeli

Tamer Dövücü

Optimum Denge Modeli Gönderileri

Optimum Denge Modeli kitaplarını, Optimum Denge Modeli sözleri ve alıntılarını, Optimum Denge Modeli yazarlarını, Optimum Denge Modeli yorumları ve incelemelerini 1000Kitap'ta bulabilirsiniz.
Optimum Denge Modeli
Optimum Denge Modeli
Borges’ in “Sanat ateş artı cebirdir.” sözünü düşünüyorum, bu anı ve anları amatörce aramamı ve peşinden koşmayı öğrettiği için bir miktar sakin minnettarlığımı ifade etmek isterken. İçime. Yeni bir maceraya atılırken ve farklı bir hikaye anlatımı üzerinden çalışmaya başlarken. Yeniden. ODM II’ de. Eee biz mis gibi ve güncel eğitimlere iltifat etmeyi seven, ruhun kendi zemininde-haritasında kendini kendine göre keşfe davet eden çemberlerinde güçlenmesinden bahseden, bir sembolün peşine takılınca sembol de senin peşine takıldığına kani olduğunu kimliklerine göz kırpan eğitimlerin, sabahçısıyız. Sabah. Bu paragrafta ve bu aydınlıkta ne güzel bir kelime. En güzel cebiri ömrümün. İyi ki @optimumdengemodeli
Borges’ in “Sanat ateş artı cebirdir.” sözünü düşünüyorum, bu anı ve anları amatörce aramamı ve peşinden koşmayı öğrettiği için bir miktar sakin minnettarlığımı ifade etmek isterken. İçime. Yeni bir maceraya atılırken ve farklı bir hikaye anlatımı üzerinden çalışmaya başlarken. Yeniden. ODM II’ de. Eee biz mis gibi ve güncel eğitimlere iltifat etmeyi seven, ruhun kendi zemininde-haritasında kendini kendine göre keşfe davet eden çemberlerinde güçlenmesinden bahseden, bir sembolün peşine takılınca sembol de senin peşine takıldığına kani olduğunu kimliklerine göz kırpan eğitimlerin, sabahçısıyız. Sabah. Bu paragrafta ve bu aydınlıkta ne güzel bir kelime. En güzel cebiri ömrümün.
Tamer Dövücü
Tamer Dövücü
Optimum Denge Modeli
Optimum Denge Modeli
İyi ki @optimumdengemodeli
Reklam
"Niçin", "Nasıl"
"Niçin"lere bakanlar genellikle sorunun bir parçası olurken, "nasıl"lara bakanlar genellikle çözümün bir parçası olurlar...
Sayfa 178 - Altın KitaplarKitabı okudu
Zamanında yarım bıraktığımız her şey bir gün gelir tekrar karşımıza çıkar. Sorun sadece bunun ne kadar süreceğini kestirmemizdir.
Sayfa 164Kitabı okudu
Bir şey bitirdiyseniz zihninizde de bitirin boşuna yük taşımayın..
Sayfa 164Kitabı okudu
Reklam
Hiçbir zaman bir tarafınızı geride bırakmayı. Çocukluğunuzu, gençliğinizi, doğal kimliklerinizi yaşayın. Yoksa ölünceye dek sizi hiç rahat bırakmazlar…
Sayfa 164Kitabı okudu
Özellikle özgüveni düşük ve mükemmeliyetçi bebeğinlerin olduğu aileler fazla kurallarla dış dünyaya ailelerini kapatabilirler. Bu tür ailelerdeki çocuklarda büyüdükçe uyumsuz yetişkinler olurlar
Sayfa 104Kitabı okudu
Dış referanslı ve diş kontrolü insanlar ise hem başkaları ne düşündüğünü bakarlar hem de onlara her yaptıklarını Tate ettirmeye çalışıyorlar. Bu insanların kendilerine ait bir hayatı yoktur. Bu yüzden sürekli savrulurlar
Sayfa 107 - AltınkitaplarKitabı okudu
Dış referanslı insanlar ise davranışlarını gerçekleştirirken başkaları ne düşünür? Diye bakarlar. Bunlar kendi haritalarına güvenmezler. Ya kendilerini diğerlerinden daha aşağıda gördükleri ya da ben yerini biz e daha iyi önem verdikleri için olur bu. Bu kişiler için diğer insanları düşündükleri kendi istek ve düşüncelerinden daha önce gelir
Sayfa 106Kitabı okudu
Reklam
İnsanı Anlamak
*Hayatı anlamak dışa yönelik bir yolculuktur. Bizi başarı, yaratıcılık ve alçakgönüllülüğe götürür. *Kendini anlamak içe doğru bir yolculuktur. Bizi huzura ve aydınlanmaya götürür. *İnsanı anlamak hem içe hem dışa yönelik bir yolculuktur. Bizi uyuma, mutluluğa ve bilgeliğe götürür.
Sayfa 13 - Altın KitaplarKitabı okudu
"Kişi evde mutluysa işte de başarılı olur" klişesi yanlıştır. Doğrusu "iş yaşamıyla özel yaşamını dengelemeyi başaran kişi mutludur" olmalıdır...
Sayfa 149Kitabı okudu
Bilinçaltı içeriğe bakar. Bilinçse yapıya. Bu nedenle bilinçaltının tepkisel davranışları çoğunlukla sorun yaratır. Çünkü o yapıya değil içeriğe, yani görünene tepki vermektedir.
Kierkegaard'ın dediği gibi: "Hayat ileri doğru yaşanır, Ama geriye doğru anlaşılır."
28 öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.