İslam devleti ifadesi de yanlıştır. Bu kavram ideolojik bir devleti ifade etmektedir. İdeolojik davranan yapının ise gerçeği görmesi mümkün değildir. Aslında laiklikte, devletin ideolojik vasfının olmaması gerekir. Fakat Türkiye'de laiklik bir ideoloji, hatta bir din haline getirilmiştir. Yönetim sistemimiz bir ideolojinin ipoteğinden, başka bir ideolojinin ipoteğine geçmiştir. Bu durum düzeltilmelidir. Türkiye'de uygulanan laikliğin tarafsızlaştırılması, gerçek anlamda laikleştirilmesi lazımdır.
İslam ümmetinin en büyük şanssızlığı, hadislerin toplanarak kayda geçirilmediği bir dönemde, meşru yönetimi isyan sonucu devirerek kurulan bir yönetimin, kaderci düşünceyi desteklemesidir.
Benim Faydalandığım ve sadeleştirdiğim
iLK OKUNACAK 5 KİTAP
Sonrası sizin tercihinize kalmış
Sıralamaya göre Okunmalı
1
Cahiliyye'yi Farklı Okumak
İslam Öncesi Toplumunu Anlamamız açısından Vahiyın ılk muhatapları nasıl yaşıyorlardı
2
Kur'an'ın Elçisi Hz.Muhammed
Peygamberimizin hayatını hikayelendirmeden teferruata bogmadan anlatan bir eser Peygamber kimdi bunu anlayacağız
3
Kur’an’a Yabancılaşma Süreci
Kuran neiçin geldi Biz muhatap aldıkmı almadıysak neden.Yüce yaratan bizden ne istedi,biz onu neden yanlış anladık
4
Sahabe Dönemi İktidar Kavgası
Peygamberimiz sonrası Dört halıfe ve sahabe ne durumdaydı
5 KURANI KERİM -Güncel Meal
Hiç inandığı dinin Kitabını Okumayan Müslüman olurmu ayetleri okurken önceki okuduğunuz 4 kitap sizin zihninizde canlanacak
Bunun sonucu Ya gelenek Dininde kalacaksınız yada Vahiy dininde
iyi okumalar
Bazen bazı kitapları okuduktan sonra çevrede gördüğüm bazı insanlara "bak benim dinim bu, yalan ağlarıyla örülmüş o din benim değil, ben o dinden değilim" demek istediğim oluyor.
Bu tip kitapları okuduktan sonra geçmişe dönüp bir ah çeken var mıdır benim gibi bilmiyorum. Özlemekten çekilen bir ah değil, öldürülmekten çekilen bir ah.
Müslümanların (dolayısıyla ilk Müslümanlar olarak “Sahabeler”in) Hz. Peygamber'in vefatından sonra ilk sınavlarının, lider seçmek durumunda kalınması nedeniyle, siyasi alanda olduğu olgusundan hareketle Yazar, Hz. Peygamber sonrası siyasi olayları mercek altına almaktadır. Aynı zamanda doktora tezi olan bu araştırmayla yazar, başlangıçta siyasi
Hz. Peygamberin vefatından sonraki dört halife döneminde yaşanan bazı olaylar asırlar boyunca tartışılmış, muhtemelen bundan sonra da tartışılmaya devam edecektir. Fetihler ve bayındırlık hizmetleri ile müslümanları zirveye taşıyan Hz. Ömer dönemi genel olarak eleştirilerin dışında kalmıştır. Hz. Ebu Bekir'in halife seçilmesi, Hz. Osman döneminin