Sizce bazı insanlar neden değer görmediğini hisseder?
Niye hep acı çekiyordum, hep zorbalığa uğruyordum, hep suçlanıyordum, her daim ayıplanıyordum? Niye kimseyi memnun edemiyordum? Birinin gönlünü kazanma çabalarım neden boştu?
Alıntı
Sizce güven bir kez kırıldığında yeniden inşa edilebilir mi?
1K
İsminizi seviyor musunuz?
Oysa çok güzel bir adı vardı: Nezahat... Sevmezdi, çünkü kendini sevmezdi. Zamanında onu kimse sevmemişti ki...
Sayfa 24 - Doğan Kitap, 1. Baskı, Mayıs 2026.·Kitabı okuyor
Alıntı