00.32
Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca Acının ortasında acısız olmayı, Didem Madak
1000Kitap
FIFA Dünya kupası
2026 dünya kupası fikstürüne bakınca ilk dikkatimi çeken şey takımlar değil saatler meksika - güney afrika | 11 haziran 22:00 güney kore - çekya | 12 haziran 05:00 abd - paraguay | 13 haziran 04:00 brezilya - fas | 14 haziran 01:00 türkiye - avustralya | 14 haziran 07:00 bir noktadan sonra dünya kupası fikstürü okumayı bırakıp imsakiye kontrol ettiğimi fark ettm. mynet.com/dunya-kupasi-ge... dünya kupası değil, 39 günlük futbol maratonu. sabah 04:00'te brezilya maçı, 07:00'de türkiye maçı, akşam almanya maçı. fifa bu sene uyku düzenini turnuvaya dahil etmiş. resmî tam fikstür (104 maç): fifa dünya kupası 2026 tam fikstür?? grup aşaması 11 haziran perşembe 22:00 / a grubu: meksika - güney afrika (açılış maçı) 12 haziran cuma 05:00 / a grubu: güney kore - çekya 22:00 / b grubu: kanada - bosna hersek 13 haziran cumartesi 04:00 / d grubu: abd - paraguay 22:00 / b grubu: katar - isviçre
Reklam
00.32
Kaygılar ve sancılar. Hayır hayır. Sanmalar ve sancılar.
Duygu ve Düşünce
İçimden gelenler
Bayram var ama ne şeker tatlı Ne de kesilen kurbanları paylaşanlar mutlu Huzur denilen kelime Ya çok üşüdü sıcak memleketlere gitti Ya da çok acıkmış olmalı hala yemek molasında Kimse samimi şekilde huzurlu değil Gerçek gülümseme yok suratlarında Herke geçiştiriyor Ama kimi, Ya da neyi? Galiba bir sonun başlangıcındayız Yuvarlanıyoruz yokuş aşağı Ha bitti Ha bitecek misali... Anlık yazıldı saat 00.32 28.05.2026 Ankara
24/05/26 00:20
tarihte bugün; bugünü düşünmüştüm 22:33 Aylak aylak dolaşıyorum içimin kenevir kokan sokaklarında. Kelimeler biriktiriyorum, kelimeleri birleştiriyorum. Kelimeler çoğalıyorlar. Onlara isim veriyorum, onlara ismimi veriyorum bir kadının isminden faydalanarak. -şiirler derman değil, fermandır; ölüm adı altında yazılan. 22:38 Aldırmıyorum şarkılara ve rakıyı susuz içer gibi yaşıyorum hayatı. Kendi halinde, ıssız, inzivanın en kuytu, en ücra köşesinde. Pisliğin, farelerin, yalnızlığın kol gezdiği, yönetim şeklinin bile yalnızlık olduğu karanlıktan bir ülkede. Kimseye neden aşıksın diye sormuyorum, kimseye neden yalnızsın diye sormuyorum, kimseye soru sormuyorum. Sırf onlar bana sorduğunda sanane diyebilmek için. Ve taviz vermiyorum hiç kimseye yalnızlığımdan. Hani kaderimse çekecek bir şey kalmadığındandır. -bir şey var, dikkat edinilesi; etrafınız size kalabalık geldiği kadar yalnızsınız. 23:00 Yaşanmışlıklar biriktiriyoruz hayat denilen anahtarını kaybettiğimiz kumbarada. Giderek eziliyoruz, giderek eziyor bizi geçmişimiz ve bu kadar ezilmişlik yetmezmiş gibi gözümde büyüttükçe küçülen insanların hüznünü yaşıyorum. Aslında ben yaşamazken en çok bu hüzünleri yaşıyorum. Kırılıyorum, kırıyorlar beni. Ve ben biliyorum ki kırılmış bir dal küs kalamaz gövdesine. Yeşeremiyorsa, kurur gider. -bir şey daha; insan yerin dibine girdikçe kuş bakışı bakıyor insanlara. bir bardak çay; 23:32 Düzen bozuksa, illa ki düzülen de bozulur en yakın zamanda. Kızmıyorum bu yüzden, kızarıyorum. Yüzüm kızarıyor aklıma gelen güzel gözlüye. Neyse. Gece bir, birden gelen hüzün iki, ikide bir aklımı yoklaman ve kapının sessizliği üç, üçten sonra bir b..kun olmaması dört. (dört sayılmaz) Sonuç olarak; hayvan gibi yalnızım kadın, saçının tek bir teline bile ihtiyacım var. -sonra bir şey
00.32
her ne olursa savaşmayı ve sevmeyi sürdür, sürdürmeyi sürdür.
Düşünce
Reklam
Reklam