''Hem böyle yapıyorum hem de yaptıklarımdan korkuyorum'' diye düşündü. Hmm...Evet her şey insanın elindedir. Fakat insan korkaklığı yüzünden çok şeyi kaybedebilir. Gerçek bu!! İnsanların en çok neden korktuklarını bilmek isterdim. Onları en çok korkutan şey yeni bir adım atmak, yeni bir söz söylemek...