Memleketimden böylesine kalemi güçlü bir yazar çıkması beni ayrıca mutlu etti. Kitap hakkında bir şey yazmak istemiyorum; Felsefeye ve öz bilince değer veren herkes mutlaka okumalı. Bambaşka yerlerden örneklerle anlatılmış olaylarda mutlaka kendinizden bir parça bulacaksınız. Sanırım bir yaş daha atladım...
"Genci içinden gelerek neyin rahatsız ettiğini anlamıştım. Çünkü içten duyulan hisler kesinlikle bir yerlerde açığa çıkarlar ve mutlaka doğruyu söylerlerdi."