ynlmzl

ynlmzl
@0208_
Tabiatım böyle
Denginiz değilim efendim, dengesizim.
Reklam
Ulaşılmaz öfkenin türküsünü söyledim.
Hiç geçmez mi gözlerinden bu sonbahar?
Müzik
Gülmek değildir, acının dudaklar da bulduğu şekildir. Evet bazen susarsın, çünkü farkındasındır.
İyi geceler sayın dinleyenler. Tabii, eğer böyle bir şey mümkünse.
Sinema