ynlmzl

ynlmzl
@0208_
Tabiatım böyle
Bilinçli olmanın temelinde vardır ıstırap çekmek. Istırap çekmeden hiç bir şeyi derinden anlayamayız.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Küçük düşmek, çektiğim acıdan daha çok üzüyordu beni.
Güldüm, bilincim olduğu için mutluydum.
Son gözyaşı damlasını da içime akıtarak ve en iyi dayak ilacının yatak olduğunu düşünerek karanlıkta öylece yattım.
Orası her gün insanları yutan, akşam olunca da çok yorulmuş insanlar kusan bir canavardı.