ynlmzl

ynlmzl
@0208_
Tabiatım böyle
Güldüm, bilincim olduğu için mutluydum.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Son gözyaşı damlasını da içime akıtarak ve en iyi dayak ilacının yatak olduğunu düşünerek karanlıkta öylece yattım.
Orası her gün insanları yutan, akşam olunca da çok yorulmuş insanlar kusan bir canavardı.
Bir sonbahar kadar yalnız , bir kış kadar savunmasız
Ve öyle korkunç bir acı vardı ki bu gözlerde, ağlamak istese bile ağlayamazdı.