Aşık olmayana aşk kuru bir kelimeden ibaret. Yarı palavra,yarı safsata. Aşık olmayanda bunu anlayamaz, olansa bunu anlatamaz. Öyleyse nasıl söze dökülebilir aşk, kelimelerin hükmünü yitirdiği yerde?
- Biliyor musun portuga, ben artık büyüdüm, olgunlastim.
+ Bunu nerden anladın zeze?
- Eskiden gözyaşlarımı silerdim.
Şimdi ise beni aglatanları siliyorum.