Lavina

Lavina
@06lavina
Hiç bir yüz güzel değil senin yüzünden
"İnsan tahammül edemeyeceğini zannettiği şeylere pek çabuk alışıyor ve katlanıyor. "
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tanrım! Neden hayat bazıları için bu kadar zor ?...
Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum.
+ Nen var Zeze? - Hiç. Şarkı söylüyordum. + Şarkı mı söylüyordun? - Evet. + Öyleyse ben sağır olmalıyım. 'İnsanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor muydu yoksa? Bir şey demedim. Bilmiyorsa bunu ona öğretmeyecektim.'
Amk bana niye neval deniliyor değilim işte malmısınız