Ayşe

Ayşe
@0Defolukelebek0
️ 𐱅𐰇𐰼𐰚
Yalnızlık bütün şiddetiyle içine girmişti ve onun son gücünü yıkmıştı
Sayfa 57
1000k
Reklam
"..Ama ben bunların hepsine katlanırım, eğer sen benim yanımdaysan. Ama sen bizi şimdi ikiye ayırırsan, bunun geri dönüşü olmayacak."
Sayfa 50
"Neden güç onlarda? Çünkü sizler onlara bunu veriyorsunuz. Ve siz korkak olduğunuz sürece güç onlarda olacak."
Sayfa 48
Boşlukta asılı kalmak..
1000k
Belki de bazı yaraların merhemi o yaranın açık kalmasındadır..
1000k
Reklam