•"Mutlu olmak, bu mutluluğu başkalarına da iletmek ne denli kolaydı! İnsan her zaman böyle yaşamalı, yaşam hep böyle tatlı geçmeliydi. Ama olmuyordu işte. Mutluluğun hemen yanında, yürekleri dağlayan, insan yaşamını allak bullak eden bir de mutsuzluk bulunuyordu."•
•"Kötülük insanı şoke ediyor. Ama hedefi siz değilseniz sorun yok. Unutuyorsunuz. Hayatınıza devam ediyorsunuz. Sizin başınıza gelmedi. Başka birinin başına geldi."•
•"Yaşadığım ilişkilerin çoğu son kullanma tarihi gelen kutu sütler gibiydi. Belli bir noktadan sonra ekşiyorlardı. İnsanı hasta edecek kadar değil, tatlarının değiştiğini belli edecek kadar."•