mealyoşa

mealyoşa
@0caner0
Dargınlığımız birer birer kaybettiğimiz inançlarımızdan değil mi?
Edebiyat
Reklam
Bildiğim içimizde insanlık dileyen büyük bir parçanın yıllar boyunca yaralı ve kimsesiz kalacağı.
Edebiyat
Hayatın bittiği yerde nasıl durulur bilmiyorum. Gururlu mu, cesaretsiz mi, yeniden doğacak gibi hırslı mı, öfkeli mi?
Edebiyat
Ama benim için haykırmak istediğim bir şiirsin
Edebiyat
Hayatın suçu diye geçiştirdiğimiz bütün ihanetler biz değil miyiz?
Edebiyat
Reklam