mealyoşa

mealyoşa
@0caner0
Bütün bu çaba, bu çırpınış, bu endişe ve bu zavallılık niçin ?
Reklam
Tanrıya son sözümü söyledim; Terbiye borcum yok dünyaya
Edebiyat
sevincim bazen tepetaklak olsa da o “sadece aşk” demek olan müziği dinliyorum
Edebiyat
acımız bizi yaşlandırmış olabilir mi?
Edebiyat