Esma

Esma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·133 syf.·
2022 34. kitabı
William Shakespeare
8/10 · 75,8bin okunma
Reklam
Yaşamak güzel şey,diye düşünüyor,güzel şeydi doğrusu.Ölümümden on iki saat önce yaşamanın güzel bir şey olduğunu anlıyorum, artık çok geç.Şükretmedim hiç,insansı sevinç diye bir şey olacağını inkar ettim hep.Oysa yaşamak güzel şeydi.
Yazdı, bahçelerde altın sarısı yemişler, tarlalarda yazın kavurduğu karayanık cılız tahıl;er meydanında bir kahraman olarak ölmek kadar nefret edeceğim şey yoktu;bir şiiri hatırlatıyordu bu bana,oysa ben bir şiirde ölür gibi ölmek istemiyordum,bu boktan savaşın reklam resimlerindeki gibi kahramanca bir ölümle ölmek istemiyordum.