kasem

kasem
@0kasem0
Ne çok acı var..
Türk dili ve Edebiyatı- Hukuk
13 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
Bütün büyük anlar yalnızlıktan yontuldu.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İçim ağrıyor, içimde spazm var, dar yerlerden sıkılıyorum. mutlu değilim, geceler uzun bitmiyor, gündüzler ağır, bahar bir türlü gelmiyor.
Kağıt kalem çıkarıp, "Seni hatırlamamak mümkün mü?" diye yazmaya başlıyorum..
Bize ağır gelen kendimizdir. Yolda, okulda, işte, başkaları ile birlikte taşıdığımız kendimiz.
Farkında olmadan, kendimizi ordan oraya atarken, aslında kalbimizi kaçırmaya, hedeften çıkarmaya çalışıyoruz.