"İnsanın kendisiyle yüzleşmesi, sanıldığından daha zordur. Başkalarını tartmak,onları anlamak her zaman daha kolaydır ancak bizler başkalarının gerçeklerini anladıkça, içimizde hissettikçe, kendimize doğru giden yolun kapısını da açmış oluruz. Onları dinlerken ya da okurken, hikâyenin bir yerlerinde mutlaka kendimizi de görürüz. Kimi kendini görür görmez kapatır gözlerini görmemek için, kimi oralara daha dikkatli bakar görmek için.İşte en çok gözlerini kapatmayan, kendini tanımak, kendi gerçeklerini görmek, bulmak,anlamak,gerekirse yürüdüğü yolu yani kaderini değiştirmek isteyenler gitmelidir psikiyatriste."