"Sırası gelmişken, şu dostluk ilişkilerine değinmek istiyorum: Ancak aşk ilişkilerinin çapraşık olduğu sanılır.Oysa bütün insan ilişkileri, aile içi ilişkiler de, dostluk ilişkileri de aynı derecede çapraşıktır. Dostlar birbirine karşı özen göstermezlerse, aşk gibi, dostluk da kolayca yara alır...
Çünkü dostluk hiç ihmale gelmez."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çocuklar kendi özüne saygı duyacak ki kendi benliklerini, gerçekliklerini içselleştirsinler. Yoksa tabii bir anlayış geliştiremez, otoritenin yörüngesinden çıkamazlar ve bu nedenle de hayal kurmaktan uzaklaşırlar."