Elimizin altında kitaplar var, ama bu canlı bir sohbetin, karşılıklı ilişkinin yerini tutmuyor.
Bence kitaplar notaya, sohbet ise şarkı söylemeye benziyor.
Önyargılar, gündelik yaşantımızdaki bütün bu pislik ve igrençlikler gereklidir, çünkü bunlar gübrenin karar toprağa düşmesi gibi zamanla faydalı bir şeye dönüşür. Kökeninde pislik barındırmayan iyi bir şey dünya üzerinde bugüne kadar görülmemiştir.