Duygularımızı dışavurmakta biraz cimriyiz belki, daha çok düşüncelerimizle yaşıyoruz ve bu bir ölçüde bozuyor bizi, değerlendiriyoruz, ama hissetmiyoruz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Belki aptalca şeyler söylüyorum, ama dürüst insanların ölümsüzlüğüne inanıyorum ben yoldaşlar; benim için yüreğim kadar değerli, inanılmaz güzellikleriyle, çeşitliliğiyle, fikirlerinin büyüklüğüyle beni mutluluktan sarhoş eden bu yaşamı bana bağışlayan insanların ölümsüzlüğüne inanıyorum."
"Bence, bir insanın öldüğünü söylerken çok acele ediyoruz. Ölen onun ağzı, dudaklarıdır, söyledikleri insanların yüreklerinde sonsuza dek yaşayacaktır."