Herkes, tarih okuyor albayım; bugüne değer veren kalmadı.
Bugün zaten yaşanıyor; asıl, geçmişte ne olmuş bakalım?
Sararmış vesaikin kararmış fotokopilerinin baskıları. Bugünü daha iyi anlamak içinmiş aslında.
Ne olacak anlayacaksın da? Daha mı iyi yaşayacaksın?
Artık çok genç bir insan olmadığımı belirten bu 'adam' sözü beni biraz üzüyor. Belki, kendini genç hissetmek isteyenler için başka bir kelime bulunabilir, ne dersiniz?