Ruhun vücutta kalem kadar olmuş.Bunu büyütmenin yoluda esmaül hüsnadan geçer,Zikirlerden geçer. Bir suç işlemişsiniz tövbe duasında tövbe edip onu telafi edeceksin. Ya rezzak çekeceksin sayısız kalbin istediği kadar çekebilirsin.Başta 10 tane sonra 20 tane birazdaha büyüdü sonra 30 tane sonra 100 tane ama ya rezzağın bir ebced değeri var.Buna göre adet söylüyorlar.O adedi hakkıyla her birtanesinde YA REZZAK dediğinde kalbinde birtane vursa o sayıyı tamamlasan şak bu ruh tam haline gelir.Ama sen ona kalbini bağlayamadığın için sayıyı tamamlıyorsun ben düzelmedim diyorsun şüpheye düşüyorsun.O yüzden sayılı okumayın sayılı okduugnuzda düzelmediğinizde Allahütealayı suçluyorsunuz.Siz hakkıyla yapamıyorsunuz..Ebced değeri arabanın fulleme noktası gibi düşünün.Ama sende ne kadar eksik?Her ya rezzak dediğinde1 damla düşüyor.YA REZZAK Diye içten söylediğinde belki 10 damla düşüyur ruhun içine.Ama sen sağa sola bakarken kalbini ayırdın ya rezzak dedin 100 kere 1000 kere 10000 kere de desen belki bir damla yapmayacak. “Nefsi kontrol almanın yolu, ruhun kalitesini arttırmaktan geçer. Ruhun kalitesini arttırabilmenin yolu da; birincisi farz ibadetler İkincisi sünnet ibadetler Üçüncüsü de Esmaül Hüsna başta olmak üzere zikirdir Ruhun ihtiyacı olan Esma'yı bularak o eksiği gidermek gerekir. Ademlerin yaptığı her iş zikirdir.Önce ev işi dahil sorumluluklarını yerine getirip üstüne zikir çektiğin zaman öyle şeytanın frekansını yenebiliriz -Synergykendiyas
10000 satış olmuş gibi mutlu oldum. Örnek aldığım ağabeyimin paylaşımı beni şad etti. Bu şeref bana yeter. Yakında yeni romanı gelecek ekleme şerefi bana ait. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
ÖZGÜR ÖZEL'İN KUPONUYLA İDDA OYNANIR MI?..
__Muhterem kârîlerim gocunmadan itiraf ederim: Ben pek futbol meraklısı sayılmam. Evet. Oynamaya biraz oynarım tabii. Youtube'dan güzel golleri, çalımları, özetleri falan da izlerim. Aynen. Fakat liglerde ne oluyor pek takip etmem. Sıkılırım. Bunalırım. Boş bulurum. Önemsemem. Ne derseniz. Ancak geçenlerde şöyle bir şey duydum: Fenerbahçe UEFA Avrupa Liginde Nottingham Forest ile karşı karşıya gelesiymiş. Hele hele hey! "Nottingham Forest" deyip geçmeyin muhterem kârîlerim. Premier Ligin ölüsü bile bizim dirilerimizden diridir. Oynanışları hiç Pendikspor'a benzemez. Zaten Avrupa, Kemalistlerin sandığı gibi, şapka taktığı için değil, Kemalistler gibi tembel olmadığı için gelişmiştir. Her neyse... Bu maçın dikkatimi çekmesinin sebebi Kılıçdaroğlu'cuların "Brütüs Özgür" dediği Özgür Özel'in izlemeye gitmesiydi. Giderken de şöyle bir beyanda bulunmuş kendisi: "Ben zaten Fenerbahçe'ye gönülden bağlıyım. Bütün takımlarımız gibi Avrupa'da Fenerbahçe'yi destekliyoruz. Bugün de uğurlu geleceğimi umuyorum. Büyük başarı bekliyorum. Skor tahminim 4-1." Ben tabii bu açıklamayı duyunca, eyvah, Fenerbahçe adına korktum. Çünkü muhterem Said Alpsoy Hocamın şu tesbitini hemen hatırladım: “Sahra çölünün yönetimini CHP'ye verin, size garanti veriyorum, beş sene sonra kum sıkıntısı baş gösterir.” Korkulduğu gibi de oldu. Aynen. Hiç sekmedi. CHP seçim anketlerindeki tahmin başarısını tekrarlardı. "%5000, yok-hayır, %10000 Erdoğan gidiyor!" dedikleri sandıktan, nasıl her defasında Erdoğan çıkmayı başardıysa, bu defa da sahadan Nottingham Forest çıkmayı başardı. Skor: 0-3. **Umarım Fenerbahçeliler bu yenilgiden gerekli dersleri almışlardır. Evet. Yoo! Hayır. Futbol anlamında söylemiyorum. O o kadar önemli değil. Yeneriz-yeniliriz. Fakat maç için CHP'li hiçbir başkandan
Lâik Kudurganlık
YAŞLILARA YAŞLI ANNE BABAYA ZULÜM TEVBESİ.
EUZÜBİLLAHİMİNEŞŞEYTANİRRACİM BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM ALLAHUMME SALLİ ALA SEYYİDİNA MUHAMMEDİN VE ALA ALİ SEYYİDİNA MUHAMMED 🤲ALLAH IM benim, anne babamın, eşimin, eşimin anne babasının, çocuklarımın, eşim ve benim soyumuzun ve zürriyetimizin ve Ümmeti Muhammed'in yapmış olduğu; yaşlı annelere, yaşlı babalara, yaşlı anneanne yaşlı babaanne ve dedelere, yaşlı kaynana ve kaynataya, yaşlı üveyanne ve babalara, yaşlı teyzeye halaya dayıya amcaya, abiye, ablaya, kardeşe, yaşlı akrabalara, yaşlı komşulara, bakıma muhtaç olan yaşlılara ve yaşlı başkaca insanlara yapmış olduğumuz tüm zulümlerimizin; iteleme, vurma, dövme, yaralama, azalarını kırma, sakat birakma, özürlü birakma, zehirleme, öldürme, ve Senin bildiğin bizim bilmedigimiz daha ne kadar zulüm günahları varsa ve ALLAH IM onların ellerinin, ayaklarının titremesini, altlarını ıslatmasını, çiş kaçırması gibi hallerini kınama, küçük görme, beğenmeme, alay etme, hor görme, bağırma, hakaret etme, küfür etme, onlara lanet, bela, beddua okuma, kötü konuşma, sitem etme, intizar etme, onları aç birakma, eve almama, evden kovma, soğukta birakma, kötü davranma, bakacak gücü olmasına rağmen huzur evine birakma, arayıp sormama, yol gözlemelerine sebep olma, hasta olmalarına sebep olma, onların temizliklerine önem vermeme, vakitlice yıkamama, bakımlarını yapmama pis birakma, temizlerken onlara kötü konuşma sitem etme, intizar etme lanet bela beddua kahır okuma ve daha ne kadar kötü davranışlarımız varsa ben kendi adıma tevbe ediyorum ALLAH'IM. Kendi adıma, anne babam adına, eşim adına, esimin anne babası adına, çocuklarım adına, eşim ve benim soylarımız ve zürriyetimiz adına, Ümmeti Muhammed'den bu günahlara girenler varsa onlar adınada ben bağışlanma diliyorum, affımızı diliyorum, mağfiretimizi diliyorum ALLAH'IM. Bizi
ANADOLU’NUN ESKİÇAĞDAKİ DURUMUNU GÖSTEREN TABLO • PALEOLİTİK - Eski Taş Devri (60000-10000) • MEZOLİTİK - Orta Taş Devri (10000-8000) • NEOLİTİK - Yeni Taş Devri (8000-5500) • KALKOLİTİK - Bakır-Taş Devri (5500-5200) • ERKEN BRONZ ÇAĞI (3200-2500) • ORTA BRONZ ÇAĞI (2500-2000) • GEÇ BRONZ ÇAĞI (2000-1200) • DEMİR DEVRİ (1200-333) ANADOLU’NUN HİTİTLER DEVRİ EVRELERİ • Eski Hitit Çağı (2000-1750) • Asur Ticaret Kolonileri Çağı (1800-1750) • Eski Hitit Çağı (1750-1450) • Hitit İmparatorluk Çağı (1450-1200) ANADOLU’DA DEMİR DEVRİ UYGARLIKLARI
Alıntı
Bir işçiden 10000 alıp, bunu beş beleşçiye (tembele/kaytaran kişiye) 2000'er olarak verirseniz, bir oy kaybeder ama beş oy kazanırsınız.