Sevgili ebebeynler ve de müstakbel ebebeynler,
Çocuklarinizla ilgilenin, onları tanıyın dünyalarını keşfetmeye çalışın,dünyalarinda onları bekleyen tehlikeleri bilin.Bu yüzden çocuklarınızin kimlerle görüştüğünü neler yaptigini bilin.Eskiden tehlike disardayken simdi her yerde.onlari izleyin gözlemleyin ama bu üzerlerinde baskı kuracak sekilde olmasın.Onlara sizden bir şey Saklamamalarını saklanan her sırrın ileride ciddi problemlere yol açabileceğini öğretin.
Paylaşın onlarla sevginizi paylaşın. Bilgisayara atıp kaçmayın çocuklarınızı . Sevgisiz büyümüş bir çocuğun ileri de potansiyel katil, hırsız olma ihtimalini düşünün en iyi ihtimal mutsuz bir birey bırakmış olacaksınız gerinizde.
Sahi bunları neden yazıyorum? Sanırım yazmam gerekiyordu.