Hayat bazen çok trajikomik dinlenmek iç gittiğin şehirler bir bakarsın gün sonunda bir torba dolusu zihinsel yorgunluk olarak sana döner.
En iyisi dinlenmek için şehir deil de kimsenin olmadığı bir oda seçelim hem kolay hem de dinlenme olanağı daha ümitvar.
İyi günlerde görüşüp birbirimizi tanıdığımizi düşünmemiz nasıl bir yalan.Oysaki insanı zor zamanları değişirip dönüştürür,bakışında duruşunda derin izler bırakır.