Bakış açımla aynı olduğunu düşündüğüm ve okuduğum ilk kitaptır.Roman değil fikir kitabıdır aslında.Hissettirdiklerini unutmam mümkün değil.Kitabın içeriği ve yazarın duruşu örtüşüyorsa samimidir benim için.
Hafızamdadır hala şu cümlesi '' Hala uykuda İslâm alemi, Bir uyanacak pir uyanacak umuduyla yaşıyorum''