"Yaşamak",yaşadığının bilincinde olmak,gerçekten yaşadığını bilerek "yaşamak."
Kaç kişi gerçekten şu anda yaşadığının farkında?Kaç kişi şu anda yaşamanın bir mucize olduğunun bilincinde?
Eğer ölümün her an ve her yerden gelebileceğini kabul edersem,bencilliğimden gelen şimdi ve burada'ya ilişkin tembelliğim kaybolur.(MARTİN HEİDEGGER/Alman filozof)