Melikeee

Bizler ölümün çocuklarıyız, hayatın aldatmacalarından bizi o kurtarır.Hayatın derinlerinden seslenir, yanına çağırır bizi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölüm olayı aslında korkunç bir şey; ya öldüklerini kavrayanların hissettikleri?
Düşündüm: Gökte herkesin bir yıldızı olduğu doğruysa, benimki çok uzakta, karanlık ve pek önemsiz bir şey olmalıdır.Belki de benim hiç yıldızım yok!
Dünya, ıssız yaslı bir ev gibi görünüyordu gözüme ve ben bağrımda bir acı duyuyordum:Evin bütün odalarını yalın ayak dolaşmak zorundaydım sanki..