Üzülme.. Derdin ne olursa olsun , bir abdest al nefes gibi.. ve bir seccade ser odanın bir kösesine . Otur ve ağla , dilersen hiç konuşma .
O seni ve dertlerini senden daha iyi biliyor unutma..
Çok sevdik.
Gerçekten de çok sevdik.
Tek bir hatayla.
Yanlış sevdik biz ...
Onsuz yaşayamam diyerek ...
Bitecek bir şeyi bitmeyecek gibi sevmişiz biz.
Çok sürmedi zaten,
gözlerimizi kapadık,
gözlerimizi açtık,
bir koca umut damladı gözümüzden,
ve bitti...